CBD PRZEZ 365 DNI – EFEKTY



W tym odcinku dziele się z wami luźno własnymi doświadczeniami ✌

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
WSPARCIE FINANSOWE ► 💸 [DONATE] 💸 (na lepsze filmy)

WSPARCIE FINANSOWE (wspierający na youtube)

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
NIE KLIKAJ TEGO! ► 🎬

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
📷 MÓJ INSTAGRAM ➔
👻 MÓJ SNAPCHAT ➔ t0b11111
🎤 DISCORD ➔
👨‍👩‍👧‍👧 GRUPA FB ➔

MONTAŻ ► TEKSAS MONTAŻYSTA i czasem ja 😛

ELO KUMPEL, z tej strony Tobiasz i miło mi cię powitać na moim kanale. 🤪
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Na tym kanale zobaczysz:
➔ wszystko, co związane z 🍀🥦
➔ mój skromny projekt z subaru imprezą WRX STI 🏎🚀
➔ Dobermana Hektorka 🐕❤
➔ Vlogi wanna be z moim udziałem 😱🎥

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
A JEŚLI… nie SUBSKRYBUJESZ tego kanału, to czasem nagrywam coś z siłowni, byś wiedział co Cię czeka! 😅

Także warto dołączyć do naszej rodzinki zostawiając subskrajbera, bo każdy tu jest traktowany jak kumpel ✋💪

‼‼‼‼‼‼‼‼‼‼
Materiał ma charakter informacyjny. autor nie zachęca do spożywania nar***yków.

Wszystkie sceny są dziełem aktorstwa

Autor nie zachęca do powtarzania scen zawartych w filmie
SUSZ UZYTY W FILMIE JEST SUSZEM CBD ZAWIERAJĄCYM PONIŻEJ 0.2% T*C.
OPUBLIKOWANY POZA RP.

49 comments

  1. Każdy może mieć inne doznania z zażywania lekarstw albo używek ale myśle nad zakupem cbd i czy to dobry pomysł

  2. Mógłbyś polecić jakiś dobry tani susz który zawiera cbd a nie tak jak niektóre chemiczne syfy 1%. Teraz zamówiłem na allegro Italian hemp amnesia haze i ciekawi mnie co to będzie

  3. Siema. Ty po cbd taki skuty jesteś? Bo masz straszne oczy

  4. Ej jak zagrać w to co leci w tle? zawsze sie kurwa zastanawiam, nigdy nie wiem, a bardzo chciałbym wiedzieć XD

  5. CBD PRZEZ 365 DNI XDDDD
    ale on was w chuja robi toc to widac ze on normalne buchy smoli mowia to np jego cienie pod oczami

  6. Apropo placebo pamiętliwa historia z technikum gdzie ziomek wkręcony że to super tęgi materiał orange haze i ściągnął eleganckie wiaderko z suszonej marchwi, placebo zrobiło swoje i sam uważał że w życiu się tak nie ujebał

  7. Tm Vlog musisz więcej odcinków wrzucać bo zasięgi spadły i nudy są na yt jak nie wleci odcinek u was 😀 Ale jak nie wrzucacie odcinków przez parę dni to jak nagle wleci to się tak zajebiście ogląda bo dawno się nie widziało nowego filmu, a dla mnie dzień bez obejrzenia waszego filmu to dzień stracony, ja muszę obejrzeć jakiś twój film nawet taki co już obejrzałem setki razy bo inaczej nie mogę zasnąć😁 Pozdrawiam wszystkich fanów Tm Vloga i Texasa 💪🔥

  8. Ja biorę CBD bo aż mi głupio powiedzieć tak otwarcie ale mam duże paniczne stany nerwicowe, lękowe i depresyjne. Olejki albo coś co dobrze mnie uspokoi, stonuje i lepiej mi się funkcjonuje na codzieñ

  9. od dwóch lat codziennie cbd na sen codziennie. Po dwoch latach problemy z pamięcią krótkotrwałą i problemy ze snem bez cbd.

Leave a comment

Your email address will not be published.